شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
آینده فلسطین روشن است
بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: آینده از آن ملت فلسطین است و اسرائیل غاصب از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: پیامبر اسلام فرمودند بر شما باد به روزه داشتن که برای روزه همتایی وجود ندارد خدا فرشتگانی را قرار داده که برای روزه دار دعا کنند.

وی با بیان اینکه روزه مایه غفران الهی رحمت الهی و باعث عاقبت به خیری است اضافه کرد: به فرموده امام صادق (ع) خداوند بیان فرموده روزه برای من است و من مزد و پاداش روزه دار را خودم می‌دهم.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در تمام عبادات ممکن است شرک باشد اما در روزه شرک نیست، اخلاص در روزه بیشتر است و خداوند فرموده تمام عبادات فرزندان آدم برای خودشان است مگر روزه که برای من است و من هم مزدش را می‌دهم یا در تعبیر دیگری فرموده پاداش روزه داری ملاقات با خداست.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری دیپلماسی کشور در جهت خوبی حرکت می‌کند. وزارت خارجه کارشان را درست انجام می‌دهند و مسئله هسته‌ای مطلقاً نباید معطل مذاکرات هسته‌ای باشد. کار خودتان را بکنید و دولت دارد کار خودش را می‌کند.

امام جمعه عسلویه با تبریک روز قدس گفت: روز قدس از یادگاران حضرت امام است؛ روز فریاد بر سر اسرائیل غاصب است و روز تضعیف رژیم صهیونیستی است. نمایش قدرت اسلام و مسلمین است که به رخ دنیا می‌کشد و این کم نیست این قدرت اسلام است.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند اسرائیل از نظر اسلام و مسلمین و قوانین بین المللی غاصب و متجاوز است و باید از صحنه روزگار محو شود. شواهد و قرائن هم نشان می‌دهد رو به زوال است.

هاشمی‌نژاد افزود: رهبر انقلاب نیز فرمودند مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است. ملت فلسطین زنده و پاینده است و آینده فلسطین روشن است. پیش بینی‌های حضرت آقا همیشه درست از آب درآمده و آینده از آن ملت فلسطین است و اسرائیل غاصب از بین خواهد رفت.

امام جمعه عسلویه به مانور دریایی بسیج دریایی شهرستان اشاره کرد و افزود: دیروز در حمایت از ملت فلسطین و انتفاضه مانور دریایی خوبی برگزار شد که از فرماندهی محترم منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و همکارانشان و از همه مردم شریف شهرستان به خاطر شرکت در این مانور تشکر می‌کنم.

کد خبر 56992
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار