شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۵۲۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان استان بوشهر پرداخت شد
بوشهر- قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر گفت: پنج هزار و ۲۷۰ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خیرین سپرده گذار قرض الحسنه در استان بوشهر اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به عنوان بازوی کمیته امداد و امین جامعه در تلاش است که در راستای منویات مقام معظم رهبری، با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات بی بهره به اقشار ضعیف جامعه گام بردارد.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد پنج هزار و ۲۷۰ فقره وام قرض الحسنه در سر فصل‌های مختلف با مبلغ ۷۷۴ میلیارد ریال به نیازمندان پرداخت شده است به گونه‌ای که روزنه ۱۴ فقره پرداخت در دستور کار قرار می‌گرفت.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه این تسهیلات از محل منابع مرکز و سپرده گذاری خیران سپرده گذار بوده است که پول خود را در صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری کردند تا به نیازمندان وام قرض الحسنه پرداخت شود.

سومین همایش ملی سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه (قرض نیکو) همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با هدف تجلیل از خیرین سپرده‌گذار قرض الحسنه به جهت پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان استان، در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 57857
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار