دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تحول در روکش آسفالت محورهای کریدوری استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت حدود ۳۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی و کریدوری استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان روکش تقویتی، حفاظتی و لکه گیری در استان بوشهر بی سابقه است که نشان از اهتمام ویژه دولت سیزدهم به بهسازی راه‌های ارتباطی بوشهراست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۱۲۰ کیلومتر روکش‌های حفاظتی، ۵۰ کیلومتر لکه گیری، ۵۰ کیلومتر روکش تقویتی، ۴۰ کیلومتر درزگیری و ۳۰ کیلومتر ماسه آسفالت در دستور کار سال جاری استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: این اقدامات با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از منابع ملی و برآورد ۱۰۰ هزار تن آسفالت در محورهای کریدوری استان اجرایی می‌شود که شامل محور بوشهر- برازجان به کنار تخته و همچنین محور دیلم - گناوه- برازجان و بوشهر-خورموج-کنگان- عسلویه است.

وی یادآور شد: این اقدامات نقش بسزایی در افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی، ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: سال گذشته قریب ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان انجام شد که برای امسال شاهد رشد ۶۰ درصدی این خدمت هستیم و انتظار می‌رود با جذب اعتبارات بیشتر، از تعهد استان فراتر برویم. گفتنی است این استان افزون بر ۴۶۰۰ هزار کیلومتر راه ارتباطی برون شهری اعم از اصلی و فرعی دارد.

کد خبر 57933
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار