دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
ترخیص شبانه روزی کشتی حامل ۲۶ هزار تن گندم از گمرک بوشهر
بوشهر-ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر به پهلوگیری کشتی حامل محموله گندم در اسکله بندر بوشهر اشاره کرد و گفت: ترخیص این محموله بدون وفقه و به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح یکشنبه در جریان بازدید میدانی از نحوه انجام تشریفات گمرکی محموله یاد شده، اظهار داشت: حجم محموله وارداتی به گمرک بوشهر ۲۶ هزار و ۲۵۰ تن است که با در نظر گرفتن حداکثر توان و حداقل زمان ممکن تشریفات گمرکی آن انجام و به انبار اختصاصی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در بوشهر منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه گمرک همواره آماده ترخیص کالا به ویژه کالاهای اساسی در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن می‌باشد، خاطرنشان کرد: گمرک بوشهر این آمادگی را دارد پس از ارائه مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های مرتبط انجام تشریفات گمرکی و ترخیص شبانه روزی کالاهای اساسی را در اولویت کار خود قرار دهد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی استان محموله گندم در این حجم پس از ۲۷ سال وارد بندر بوشهر شده است و نقش بسزایی در توسعه تجارت، اشتغال زایی و رونق کسب و کار دارد، گمرک نیز همپای سایر ارگان‌های ذی ربط در امر تجارت آماده خدمت رسانی و نقش آفرینی در عرصه تجارت استان و کشور است.

سلیمانی یاد آورد شد: در همین راستا با توجه به اهمیت موضوع نحوه تخلیه، بارگیری و دپوی گندم‌های وارداتی و تشریفات گمرکی آن به صورت میدانی مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

کد خبر 57939
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار