دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
۵۷۹ خانوار دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی بوشهر است
بوشهر- مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: ۵۷۹ خانوار دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی راد ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده‌های دوقلویی و سه قلویی عنوان داشت: بهزیستی به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده و کمک به تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان چند قلو و تأمین کردن بخشی از هزینه‌ها مالی این خانواده‌ها خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی ابراز کرد: این خانواده‌ها تا پایان سن ۶ سالگی فرزندان از خدمات مستمری، مشاوره، تسهیلات خوداشتغالی در صورت بیکاری سرپرست و… بهره مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از تعداد ۵۷۹ خانوار، ۵۱۴ دوقلویی، ۵۲ سه قلویی و سه خانوار چهار قلو تحت حمایت بهزیستی است.

وی افزود: پرداخت مستمری بر اساس بعد خانوار آنان می‌باشد که خانواده‌های دارای فرزند دو قلویی بعد خانوار چهار نفره مبلغ یک میلیون و چهارصد و چهار هزار تومان، پنج نفره یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان و خانواده‌های سه قلو و بالاتر نیز مبلغ یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان دریافت می‌کنند.

به مناسبت هفته ملی جمعیت همچنین متعاقب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدیرکل به همراه معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر توانمند سازی خانواده و بانوان بهزیستی استان و مدیر کل دفتر امور خانواده و زنان استانداری از خانواده‌های دوقلویی و سه قلو بازدید کرد.

در پایان این دیدار هدیه برای هر قلو از خانواده‌ها از سوی بهزیستی و هدایایی از طرف امور بانوان استانداری برای مادران تقدیم شد.

کد خبر 57944
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار