دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان استان بوشهر تدوین شد
بوشهر- مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر از تدوین شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده و همه موظف هستیم در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: دفتر سیاسی استانداری در یکسال اخیر، اقدامات مؤثری در حوزه فعالیت خود انجام داده و این روند تداوم دارد.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد بخشداری‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین به طور ویژه نسبت به رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی اقدام شده است.

حیدری از شناسنامه‌دار کردن احزاب و گروه‌های سیاسی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم آغاز شده و با تکمیل آن، گام بلندی در بهبود فعالیت‌های احزاب برداشته می‌شود.

وی با اشاره به دعوت از احزاب سیاسی و برگزاری نشست با آنها گفت: در چند ماه اخیر، ۱۰ نفر از احزاب مختلف در دفتر سیاسی استانداری حضور پیدا کردند و جلسات ارزشمندی نیز برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز فرایند انتخابات در استان یادآور شد: از سال قبل، اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را غیر رسمی آغاز کرده‌ایم و با دستور وزیر کشور و ابلاغ به استان‌ها نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده کارها را به جلو می‌بریم.

حیدری با اشاره به سرکشی به مناطق محروم روستایی و تلاش برای رفع دغدغه‌های آنها اظهار داشت: ۱۵ نقطه جمعیتی استان را برای ارتقا به روستا، به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

وی همچنین از تدوین شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان اپستان بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل و تدوین نهایی، شناسنامه تقسیماتی هر شهرستان امسال صادر می‌شود.

کد خبر 57945
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار