دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
افزایش کیفیت نان از مهمترین اهداف واردات گندم روسی در بوشهر است
بوشهر- معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: عمده هدف واردات گندم روسی به بندر بوشهر، رونق اشتغال، افزایش درآمد و معیشت مردم و ترکیب آن با گندم تولید داخل و افزایش کیفیت آرد و نان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر یکشنبه در بازدید از روند تخلیه کشتی ۲۷ هزار تنی گندم در بندر بوشهر اظهار کرد: ظرفیت‌های بندری یکی از فرصت‌های بسیار خوبی برای توسعه اقتصادی استان بوشهر است و تمام تلاش ما استفاده از این ظرفیت برای رونق، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: در همین راستا با حمایت‌های استاندار بوشهر و سایر مسئولان استانی کشتی ۲۷ هزار تنی گندم پس از ۲۷ سال وارد بندر بوشهر شده است.

وی ادامه داد: عمده هدف واردات گندم از روسیه به کشور ترکیب آن با گندم تولید داخل و افزایش کیفیت آرد و نان است. باستین افزود: تلاش داریم به طور مستمر کشتی‌های حامل کالاهای اساسی وارد بندر بوشهر شود چرا که این مهم به رونق دوچندان استان نیز کمک می‌کند.

وی گفت: در سال‌های اخیر بندر بوشهر تنها وارد کننده برنج دولتی بود که با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب بندر بوشهر اکنون شرایط برای واردات گندم و نهاده‌های دامی نیز فراهم است.

باستین با قدردانی از تلاش‌های مضاعف اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از این اداره کل انتظار است روند توسعه و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری را با جدیت تداوم ببخشد.

وی افزود: از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز انتظار داریم نسبت به توسعه ظرفیت انبارها و سیلوهای خود اقدام کند تا مانعی در روند تخلیه کالاهای اساسی صورت نگیرد.

وی در پایان از همراهی اداره کل گمرکات استان و پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بابت تسریع در تخلیه کشتی گندم و انتقال آن به انبارهای ذخیره تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 57948
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار