چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
واحدهای تولیدی راکد استان بوشهر با راهبرد اقتصادی احیا می‌شوند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، با مدیریت و راهبری معاون اقتصادی، واحدهای راکد و نیمه راکد که قابلیت احیا دارند، شناسایی و اقدامات لازم برای احیای آنها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: برای موفقیت در صنعت و تولید و ایجاد اشتغال پایدار، علاوه بر سرمایه‌گذاری، نیازمند مدیریت مطلوب نیز هستیم و هر وقت مدیریت صحیح بوده و سرمایه‌گذاری مناسب نیز انجام شده، تولید به ثمر نشسته و تثبیت شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت و تولید تاکید و خاطر نشان کرد: در کنار مدیریت و سرمایه‌گذاری، فکر نوین نیز نیاز مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است.

وی با اشاره به احیای واحدهای راکد و نیمه راکد استان بوشهر تصریح کرد: در یکسال اخیر و با تلاش و پیگیری مستمر معاون اقتصادی استاندار، تحول خوبی در حوزه رفع موانع تولید ایجاد شده و واحدهای راکد و نیمه راکد، به چرخه تولید بازگشته‌اند.

محمدی‌زاده یادآور شد: در سال جدید نیز با توجه به اهمیت فعال‌سازی واحدهای راکد، اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، با مدیریت و راهبری معاون اقتصادی، واحدهایی که قابلیت احیا دارند، شناسایی و اقدامات لازم برای احیای این واحدها انجام می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: با احیای این واحدها، علاوه بر رونق تولید، شاهد احیا و تثبیت مشاغل جوانان بومی استان نیز خواهیم بود.

وی ابراز داشت: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای فعال استفاده کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر 57972
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار