سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۱۵ هزار تن گندم وارداتی از بندر بوشهر بارگیری شد
بوشهر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهربا اشاره به ورود کشتی حامل ۲۷ هزار تن گندم به بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن از این محموله بارگیری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود کشتی حامل ۲۷ هزار تن گندم به بندر بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن از این محموله توسط ناوگان باری استان بوشهر به سیلو و انبارهای استان بارگیری شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: این محموله گندم از روسیه وارد استان شده که تاکنون حدود ۶۰ درصد آن به سیلوهای استان منتقل شده و با توجه به فعالیت شبانه روزی ناوگان باری استان، مابقی نیز در کوتاه‌ترین زمان تخلیه خواهد شد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ سرویس کامیون در تخلیه این محموله به سیلوهای استان مشارکت داشته که با تخلیه کل محموله تعداد سرویس‌ها به بیش از هزار سرویس خواهد رسید، ضمن اینکه در ادامه از توان ناوگان حمل و نقل استان برای جابجایی بخشی از این محموله به مقاصد موردنظر در سایر استان‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند باعث رونق این ناوگان شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل باری استان اظهار داشت: تعداد ناوگان باری استان بوشهر سه هزار و ۳۰۰ دستگاه است که اشتغال ۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: میانگین عمر ناوگان باری استان بوشهر ۱۳ سال است که نسبت به متوسط کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

شهابی خاطرنشان کرد: سال گذشته هشت میلیون و ۷۰۰ تن کالا در استان به سایر نقاط کشور بارگیری شد.

کد خبر 57974
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار