سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است
بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: دریافت هرگونه وجه برای ثبت‌نام به‌غیر از وجه مصوب کتاب در مدارس دولتی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران مدارس ابتدایی با تاکید بر اینکه هرگونه مشارکت برای تأمین هزینه مدارس داوطلبانه است و به هیچ‌وجه اجباری نیست، گفت: در حال حاضر با توجه به مشخص نبودن هزینه بیمه دانش‌آموزی، دانش آموزان مدارس دولتی فقط هزینه کتاب را می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در صورت دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف در حین ثبت‌نام در مدارس و دریافت وجه اضافه، با خاطیان مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی از حضور مستمر بازرسان ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: بازدیدهای میدانی در خصوص ثبت‌نام دانش آموزان به صورت مستمر برگزار می‌شود و تا پایان فرایند ثبت نام دانش آموزان در طول تابستان ادامه دارد.

دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است

رمضانی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین ارکان پروژه مهر است، گفت: ستاد ثبت نام از اول خردادماه سال جاری به منظور اجرای مطلوب فرآیند و رفع مشکلات احتمالی تشکیل و تیم‌های بازرسی در سطح مدارس شهرستان دیلم به صورت مستمر از مدارس در ایام تابستان بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم در خصوص رعایت محدوده‌بندی گفت: به دلیل جلوگیری از تراکم دانش‌آموزان در مدرسه‌ای خاص و خالی ماندن مدرسه‌ای دیگر این موضوع با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: کلاس‌ها با توجه به ظرفیت اعلامی مجاز به ثبت‌نام دانش‌آموز هستند.

رمضانی تاکید کرد: اولیا می‌توانند، در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام، از طریق مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات یا مراجعه حضوری به واحدهای ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حراست آموزش و پرورش شهرستان مراجعه، تا در اسرع وقت در ستاد مربوطه به مشکلات آنها رسیدگی شود.

رمضانی ادامه داد: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در میان پایه‌ها برای ثبت‌نام نیاز به مراجعه به مدارس ندارند بنابراین اولیا از این بابت نگرانی نداشته باشند، زیرا به محض ثبت نتایج آزمون‌ها در سامانه مربوطه، به صورت سیستمی ارتقای دانش‌آموز به پایه بالاتر انجام می‌شود.

کد خبر 57977
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار