سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف در بوشهر
بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری دوشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی بانک‌های استان بوشهر با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اظهار داشت: بدون تردید جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که مصادیق رفتارهای اسلامی از جمله حجاب و عفاف را در خود دارد که باید این مهم تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه امری لازم و ضروری است خاطر نشان کرد: در قرآن و تعالیم دینی نیز تاکید فراوانی به موضوع حجاب شده و نهادینه کردن فرهنگ حجاب باید در دستور کار قرار گیرد.

جعفری تصریح کرد: دشمن در سال گذشته، با هدف قرار دادن اعتقادات اصیل اسلامی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد که البته با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، توطئه دشمنان خنثی شد.

وی خواستار همکاری و فعالیت بانک‌ها در ترویج فرهنگ حجاب شد و ابراز داشت: بانک‌ها در خدمات‌رسانی به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، دقت لازم را داشته باشند و در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، اهتمام جدی نشان دهند.

جعفری یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده و نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال غیر قابل انکار است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف و فرهنگ‌سازی در این مسیر، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 57988
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار