شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر گفت: تامین مسکن محرومان و اقشار آسیب‌پذیر در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جشان صبح شنبه در نشست با مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به وظایف و خدمات بنیاد مسکن برای افراد محروم و اقشار آسیب پذیر پرداخت و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی برخواسته از بطن انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: اولویت و مأموریت اصلی بنیاد مسکن، خدمت به محرومان در روستاها بوده است و موضوع تأمین مسکن را به عنوان یکی از برنامه‌ها و ضرورت‌های این نهاد برای طبقات متوسط و محروم عنوان کرد.

جشان تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات ارزان قیمت با سود پنج درصد و بازپرداخت ۱۸ ساله و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلا عوض در اختیار افراد تحت پوشش بهزیستی ساکن در روستاها قرار می‌گیرند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر افزود: افراد جامعه هدف می‌توانند نسبت به ساخت مسکن خود با معرفی از سوی ادارات بهزیستی شهرستان‌های خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، همچنین با مراجعه به سایت راهور جهت ثبت نام و گرفتن شماره پیگیری و پس از ارزیابی توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اخذ مجوز ساخت مسکن خود اقدام کنند.

کد خبر 58086
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار