چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
اجرای پروژه فیبرنوری در استان بوشهر تسهیل شود
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت:توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان عصر یکشنبه در نشستی به منظور تسهیل در اجرای پروژه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس شورای شهر بوشهر، مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مسئولین شهرداری، همکاران این اداره کل و شرکت ایرانسل با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را رفع دغدغه‌ها و تسهیل امور دانست.

وی با اشاره به وجود درخواست‌های مشترک اپراتورها جهت حفاری در مناطق مختلف شهری تاکید کرد: اپراتورها با همکاری شهرداری نسبت به تشریک مساعی و ایجاد منافع مشترک اقدام کنند و از اقدامات جزیره‌ای پرهیز شود.

وی گفت: این اداره کل تلاش می‌کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی لازم با مدیران استانی به منظور رفع موانع و مشکلات احتمالی به وجود آمده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات را انجام دهد.

کد خبر 58129
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار