شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
ورزش کارگری در جزیره خارگ فعال شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: پرداختن به ورزش کارگری برای افزایش سلامت جسم، روان و ارتقای میزان بهره‌وری و راندمان کاری در صنایع مستقر در جزیره خارگ بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر سه شنبه در نشست شورای ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: امروزه از تولید به عنوان یکی از عوامل مهم رونق اقتصادی و اشتغالزایی در جوامع یاد می‌شود که ارتقا و افزایش میزان تولید، نیازمند نیروی انسانی با توان بدنی و جسم سالم است.

وی افزود: با توجه به این موضوع، اهمیت بالای سلامت بدنی و روحی در جامعه کار و تولید مشخص می‌شود از این رو، همواره دولتمردان، صاحبان تولید و کارفرمایان به آن، توجه جدی داشته و تلاش می‌کنند زمینه لازم را برای ورزش کارگران فراهم کنند.

رئیس شورای ورزش خارگ تصریح کرد: خارگ به عنوان یکی از مراکز صنعتی و کارگری کشور، بخش مهمی از شریان حیاتی حوزه انرژی و اقتصاد ایران اسلامی به دست پرتوان نیروهای کارگران خدوم و متعهد خارگی فراهم می‌شود، بنابراین پرداختن به ورزش برای افزایش سلامت جسم و روان آنها و ارتقای میزان بهره‌وری و راندمان کاری در صنایع مستقر در جزیره خارگ بسیار مهم است.

بخشدار ویژه خارگ گفت: توسعه و گسترش ورزش قهرمانی یکی از مهمترین خواسته‌های جوانان و نوجوانان پرتلاش خارگ از مسئولان صنایع مستقر در جزیره است و با توجه به اینکه صنایع عظیم حوزه انرژی در نقاط مختلف این جزیره فعالیت می‌کنند، باید بازوهای حمایت از ورزش قهرمانی توسعه یابد.

دشتی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: استعدادیابی از ضرورت‌های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر رشته ورزشی است و کشورهای پیشرفته جهان بر روی این مقوله سرمایه گذاری ویژه‌ای را انجام می‌دهند، هر رشته ورزشی در جزیره خارگ با شناسایی و استعدادیابی ورزشکاران مستعد می‌توان با برنامه جامع و سرمایه گذاری در کنار مربیان با تجربه از تمام ظرفیت‌های هریک از ورزشکاران استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت بالای سواحل جزیره و نزدیکی فصل تابستان ورزش‌های آبی در این جزیره فعال شوند.

کد خبر 58200
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار