پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بوشهر تنها استان دارای سند چشم‌انداز پیشرفت و توسعه ۵۰ ساله است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر تنها استانی است که دارای سند چشم‌انداز پیشرفت و توسعه ۵۰ ساله است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان امور زنان و خانواده وزارت کشور و استانداری بوشهر اظهار داشت: بوشهر در عرصه آسیب‌های اجتماعی استان آخر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه بوشهر از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: بوشهر در کشور به عنوان استان سوم در عرصه اقتصاد و اول در تولید ناخالص ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تدوین سند توسعه و پیشرفت استان خبر داد و اضافه کرد: بوشهر تنها استانی است که دارای سند چشم‌انداز پیشرفت و توسعه ۵۰ ساله است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان در حوزه تولید ناخالص ملی دارای رتبه برتر کشور است، گفت: بوشهر تنها استانی است که دارای سند چشم‌انداز پیشرفت و توسعه ۵۰ ساله است.

وی جایگاه استان بوشهر در عرصه بخش اقتصاد و مقاومت را مهم دانست و خاطر نشان کرد: جنگ آینده در جهان در حوزه اقتصاد، تحولات اجتماعی و سرمایه‌گذاری است که استان بوشهر با برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۲ سال دیگر پایتخت اقتصادی و مقاومت ایران و تحولات اجتماعی معرفی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان اندیشه زنان جامعه را هدف قرار داده‌اند، گفت: همه سوداگران به دنبال این بودند که زن به عنوان واسطه فیض خدا با انسان مدیریت کنند تا به اهداف خود در جامعه دست یابند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به هجمه علیه بانوان جامعه تصریح کرد: با توجه به نقش مهم بانوان در جامعه اندیشه‌های این قشر اثرگذار جامعه مورد تهاجم قرار گرفته است.

کد خبر 58264
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار