جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
دشمنان با ایجاد فتنه‌ها به دنبال برداشتن حجاب و چادر هستند
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: دشمنان با ایجاد فتنه‌ها به دنبال برداشتن حجاب و چادر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار داشت: از همه عزیزانی که سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را با برگزاری یادوراه شهدای شهر اهرم و آباد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت فضای معنوی شهرستان کمک کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه اهرم با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری بیان کرد: از جمله نکاتی که رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند می‌توان به تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها در مساله برجام اشاره کرد که کشور را از سرگردانی در مساله هسته‌ای نجات داد..

وی اضافه کرد: توصیه اکیدی که مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس داشتند این بود که نشست و برخاست با مردم، تواضع در مقابل مردم، شنیدن حرف مردم را از دست ندهید.

پهلوزاده تصریح کرد: البته شنیدن حرف مردم غیر از وعده دادن به مردم است؛ یعنی این‌جور نباشد که وقتی در شهر خودتان در حوزه انتخابیه نشسته‌اید و آمدند شکایت کردند، شما همین‌طور وعده بدهید؛ نه، فرمودند این وعده را نه شما می‌توانید عمل کنید، گاهی مجلس هم نمی‌تواند عمل کند، گاهی کل نظام هم نمی‌تواند عمل کند.

وی افزود: وعده ندهید؛ بشنوید، بگویید تلاش می‌کنیم، زحمت می‌کشیم، شاید حل بشود؛ یعنی شنیدن حرف مردم با چهره باز و روی خوش. همه کسانی که در نظام هستند بویژه نمایندگان مجلس مساله شنیدن حرف مردم با سعه صدر و اُذُن خیر بودن برای گروه‌های مختلف مردم، ضرورتی اخلاقی و لازمه یک مسئول متعهد است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک ایران اسلامی از سری موشک‌های خرمشهر با نام خیبر که با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سر جنگی یک و نیم تنی پیام واضحی دارد. پیامی که رژیم صهیونیستی باید دریافت کند دریافت کرد و هر فکری و هر اقدامی انجام دهد یعنی کوتاه شدن عمر این رژیمی که در حال افول است.

وی خاطرنشان کرد: پیام این رونمایی برای همسایگان پیام ایجاد امنیت بیشتر برای منطقه است. راهبرد استکبار برای کشورهای اطراف ما راهبرد «زمین سوخته» بود که با حمایت از محور مقاومت شکت خورد و برای نوجوان و جوان ایرانی با جنگ ترکیبی به دنبال «قلب سوخته» است.

پهلوزاده تصریح کرد: با ایجاد شبهات و فتنه‌ها به دنبال برداشتن حجاب و چادر هستند به دنبال تسخیر قلب‌ها و عقل‌ها هستند اما به برکت خون شهدا و مقاومت شما مردم عزیز این راهبرد دشمن هم مثل همه فتنه‌های قبلی از بین رفت.

وی افزود: چون تفکری جهادی و با اراده مستحکم در نظام و این دولت مستقر شده هم راهبرد گفتگو را و هم راهبرد موشک را و هم راهبرد اقتصاد مقاومتی را با هم جلو می‌برد ان شاء الله به حول و قوه الهی دشمن نخواهد توانست در این جنگ ترکیبی موفق شود.

امام جمعه اهرم بیان کرد: رئیس جمهور هم با سفر به کشورهای مختلف برای تقویت ابعاد سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنند که الحمدلله توفیقات خوبی حاصل شده و ان شاء الله در آینده نزدیک اثرات این دیپلماسی که از روی عزت حکمت و مصلحت است برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: کسانی می‌گفتند زبان دیپلماسی بلدند و گفتند عصر موشک تمام شده و عصر گفتگو شروع شده اما تقریباً با همه کشورهای همسایه رابطه را به حداقل رسانده بودند و قدرت تعامل با دنیا و همسایگان با دیپلماسی التماسی پیش می‌بردند.

پهلوزاده خاطرنشان کرد: اما در این دولت هم اهل گفتگو هستند و روابط بین کشورهایی مثل عربستان و حتی مصر و دیگر کشورها به مرحله عادی سازی روابط رسیده و هم اهل موشک هستند و هرچند وقت از یکی از سلاح‌های مهم و راهبردی مثل موشک‌ها و شهرهای موشکی و شهرهای پهپادی رونمایی می‌شود لذا اراده و خواستن مهم است که این امر مهم در دیگران کمتر و یا اصلاً نبود. و این خروجی اصل عزت و حکمت و مصلحت است.

وی یاد آور شد: یازدهم ذی قعده میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام محضر شما مؤمنین و شیعیان تبریک عرض می‌کنیم.

کد خبر 58293
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار