پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
۵۴۰۰ بیمار از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره‌مند شدند
بوشهر- رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: چهار هزار و ۷۶۸ نفر به‌صورت سرپایی و هزار و ۱۷۷ نفر به‌صورت بستری از خدمات تصویربرداری بیمارستان خورموج بهره‌مند شدند.

دکتر علی بهنام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش خدمات تصویربرداری بیمارستان زینبیه (س) شامل چهار بخش رادیولوژی، سونوگرافی، O.P.G (تصویر از دندان) و سی. تی. اسکن مشغول ارائه خدمت به شهروندان گرامی است.

رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: خدمات سونوگرافی برای بیماران سرپایی در کلینیک تخصصی بیمارستان هر روزه به‌جز روزهای تعطیل ارائه می‌شود.

وی افزود: بیمارستان زینبیه (س) به سیستم بایگانی تصاویر پزشکی PACS مجهز است، بعد از انجام خدمات مربوطه در بخش‌های رادیولوژی و سی. تی. اسکن، گزارش کتبی از پزشک متخصص رادیولوژی در موارد بستری دریافت می‌کنند و در صورت ضرورت در موارد سرپایی نیز گزارش تحویل داده می‌شود.

رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: دسترسی سیستمی و الکترونیکی به تصاویر در تمامی نقاط بیمارستان برای پزشکان درمان گر ممکن است و در صورتی که بیمار نیاز داشته باشد که خارج از بیمارستان خدمات پزشکی را دریافت نماید با تهیه CD خام اطلاعات لازم در اختیارشان قرار می‌گیرد.

دکتر بهنام مجرد اضافه کرد: با توجه به پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی، نصب برنامه‌ای جدید و به روز در آینده‌ای نزدیک از اهداف این مرکز است تا بیماران و پزشکان بتوانند بدون نیاز به CD و به سهولت به خدمات رادیولوژی و سی. تی. اسکن دسترسی داشته باشند.

کد خبر 58367
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار