دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر حمایت می‌شود
بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر چهارشنبه در شانزدهمین رویداد ملی «تا ثریا» در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان شرکت کردند، اظهار داشت: هدف از این رویداد ملی فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مزیتی و رقابتی استان بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به محدودیت منابع طبیعی، آب، خاک و سوخت‌های فسیلی و تخریب محیط زیست، تصریح کرد: با توجه به این وضعیت در این شرایط انتخاب رویکرد دانش‌بنیان ضروری و آگاهانه است.

وی از آمادگی استان بوشهر با رویکرد دانش‌بنیان در توسعه سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های مزیتی و رقابتی خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در تکمیل طرح‌ها و مزیت‌های راهبردی حمایت می‌کند.

پرداخت تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر پرداخت تسهیلات بانکی به ویژه از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این تسهیلات بانکی تکلیفی و حمایتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان با اولویت مورد حمایت قرار می‌گیرد.

باستین از پرداخت تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته خبر داد و گفت: بوشهر در فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های مهمی برای حضور نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برخوردار است.

کد خبر 58888
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار