دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
همکاری لازم برای برگزاری اردوی جهادی پزشکی در دیلم انجام شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیلم همکاری کنند تا خدمات درمانی به صورت مطلوب به افراد مستحق ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیلم بیان کرد: نگاه محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار ضعیف جامعه از اهداف مهم نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: بسیج جامعه پزشکی در نقاط کم برخوردار به مردم محرومی که به پزشکان متخصص دسترسی ندارند خدمت ارائه می‌کند و همین رویکرد رضایت مردم نسبت به نظام و انقلاب را در پی دارد.

همکاری لازم برای برگزاری اردوی جهادی پزشکی در دیلم انجام شود

اسدی ضمن اشاره به اینکه شهرستان دیلم در روزهای آتی میزبان بسیج جامعه پزشکی خواهد بود، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها جهت انجام هر چه بهتر برنامه اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیلم همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات درمانی به صورت مطلوب به افراد مستحق ارائه شود.

سرپرست فرمانداری دیلم اضافه کرد: امید است حضور تیم بسیج جامعه پزشکی در طول سال در دیلم افزایش یابد و شهرستان میزبان خوبی برای این قشر جهادگر باشد

کد خبر 58893
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار