دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های استان بوشهر
بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان‌های استان طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: طرح و برنامه مهار تورم و رشد تولید با هماهنگی دستگاه‌ها تا ۱۵ تیر ماه نهایی و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در تبصره ۱۶ توفیقات خوبی حاصل شده است گفت: تاکنون ۴۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۶ در استان بوشهر پرداخت شده است.

باستین با اشاره به ابلاغ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون ۵۸۰ میلیارد تومان این تبصره در قالب پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت مهار تورم و رشد تولید اظهار داشت: در راستا برنامه‌هایی لازم برای تحقق این شعار تهیه و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در مهار تورم و رشد تولید به دستگاه‌های مختلف و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان‌های استان طراحی شده است.

باستین از اجرایی شدن طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و ساماندهی یارانه آرد و نان در استان خبر داد و بیان کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ شتاب گرفت و امسال نیز این طرح‌ها بیش از سال گذشته تسریع می‌یابد.

کد خبر 58912
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار