دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
اهالی جنوب شهر بوشهر با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبرو هستند
بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی جنوب شهر بوشهر با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر، خدمت در نظام اسلامی را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی قدر این نعمت الهی را بدانند، چرا که این مهم یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم مستحق بهترین خدمات هستند تصریح کرد: مشکلات و مطالبات مردم در دستگاه‌های اجرایی گاهی با موانعی مواجه است و به موقع خواسته‌های مردم محقق نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش جهادی استاندار بوشهر در عرصه‌های مختلف به ویژه در پیگیری افزایش اعتبارات عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری گفت: باید این اعتبارات کام مردم را شیرین کند و برای آحاد جامعه ملموس باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی در سال جاری بیان کرد: اعتبارات در بخش‌های مختلف افزایش قابل توجهی یافته است، ولی برخی طرح‌ها در شهرها و روستاها معطل اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی است که باید مشکلات این طرح‌ها برطرف شود.

جمیری با بیان اینکه استیفای حقوق مردم در همه سطوح باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود، تصریح کرد: با نگاه به جنوب شهر بوشهر شاهد مشکلاتی در زمینه‌های زیرساختی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، عمرانی، خدماتی، طرح‌های آبرسانی، فاضلاب و دیگر حوزه‌ها هستیم که حل مشکلات مردم این منطقه نیاز به نگاه ویژه و تلاش جهادی است.

وی نقش دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی تنها مسئول دستگاه‌های فرهنگی نیستند، بلکه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در رشد طرح‌های فرهنگی و جبران عقب‌ماندگی‌ها نقش و ویژه دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر توجه به پیوست‌های فرهنگی در طرح‌های مختلف تأکید کرد.

کد خبر 58913
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار