دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد
گناوه- آتش سوزی در انبار لولزم آرایشی بهداشتی در بازار تجاری گناوه که ظهر امروز رخ داد بعد از جهار ساعت تلاش آتش نشان‌ها مهار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آتش سوزی انبار لوازم آرایشی بهداشتی ظهر پنجشنبه در یکی از بازارهای تجاری گناوه رخ داد و منجر به خسارات مالی زیادی شد که با وجود گرما شدید با تلاش بی وقفه آتش نشانان و بعد از بیش از چهار ساعت مهار و خاموش شد.

فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره آتش سوزی در بازار شهر گناوه، اعضای مدیریت بحران به همراه نیروهای آتش نشان و گروه‌های امداد و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

محمد تقی صفری افزود: به منظور انجام سریع‌تر عملیات اطفا حریق از گروه آتش نشانی شرکت‌های نفتی گچساران در حوزه نفت گناوه و فلات قاره بهرگان بخش امام حسن (ع) دیلم نیز برای درخواست کمک شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گناوه با اشاره به اینکه در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی دچار آتش سوزی شد افزود: هنگام حضور نیروهای آتش نشان و امدادی، آتش به طبقه دوم این ساختمان نیز سرایت کرد که باعث و گسترش آتش سوزی شد.

آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد

رئیس ستاد مدیریت بحران گناوه بیان کرد: علت بروز حادثه و همچنین میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.

فرماندار گناوه با قدردانی از نیروهای امدادی و اعضای مدیریت بحران در عملیات اطفای این حادثه گفت: آتش نشانان شهرداری گناوه و بندر ریگ، اداره بندر و دریانوردی، شرکت نفتی گوره حوزه گچساران و فلات قاره بهرگان، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی تلاش مؤثری برای اطفا حریق داشتند.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه نیز اظهار داشت: ظهر امروز پنجشنبه با دریافت گزارش یک فقره آتش سوزی در مرکز بازار گناوه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان به حالت آماده باش در آمدند و با اعلام نیاز حضور تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر بلافاصله نیروهای امدادی متشکل از ۲ تیم امدادی از شعبه و یک تیم امداد و نجات از پایگاه جاده‌ای بینک به محل حادثه اعزام شدند.

سیف الله غلامی بیان داشت؛ در این حادثه که یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی دچار حریق شد که بعد از چندین ساعت عملیات نفس‌گیر حدود ساعت ۱۶ روز جاری اطفا حریق انجام گرفت.

وی گفت: در این حادثه ۳ نفر دچار مصدومیت شدند که یک نفر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه انتقال و ۲ نفر در محل حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد

کد خبر 58918
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار