سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود
بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سریع‌ترین زمان باید انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف ماشین آلات سنگین، کانتینرها و کالاهای موجود در انبارها پیگیری‌های متعددی صورت گرفت.

وی با با بیان اینکه پس از کار کارشناسی باید نسبت به تعیین تکلیف کالاهای انبارها اقدام شود اضافه کرد: انبارها باید خالی شده و از متروکه شدن کالاها جلوگیری شود.

تعیین تکلیف ماشین‌آلات

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: تعداد و مشخصات ماشین آلاتی که در پارکینگ هستند سریعاً اعلام و پرونده‌های آن‌ها به منظور بررسی به دادگستری گزارش شود.

مهرانگیز ضمن بازدید از کانتینرهای کالاها، دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف آن‌ها را صادر و تاکید کرد: ظرف مدت یک هفته باید تمامی این کالاها که از اقلام مختلف تشکیل شده اند تعیین تکلیف و انبارها خالی شوند.

مقابله با قاچاق

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از انبار شمش‌های فلزات نیز گفت: با توجه به اینکه پرونده این کالاها در دادگاه در حال رسیدگی است باید در این خصوص تسریع و با تعیین تکلیف این قبیل کالاها از دپو کردن آن‌ها خودداری شود.

مهرانگیز همچنین به موضوع قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: باید به طور قاطع با چنین پدیده مخربی که موجب اخلال در اقتصاد، تولید و حتی اشتغال و سرمایه است برخورد کرد که این امر نیاز به هماهنگی و هم افزایی بیشتر مسئولان متولی دارد.

کد خبر 58919
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار