دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
ظرفیت‌های شهرستان دیلم در عرصه کشاورزی احصا شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جهاد کشاورزی شهرستان دیلم برنامه ریزی مدونی در راستای رسیدن به اهداف این عرصه متناسب با ظرفیت‌ها انجام داده و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان را احصاء کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست هم اندیشی با مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری و دامپزشکی شهرستان دیلم به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن تبریک این هفته و قدردانی از تلاش‌های مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم به عنوان مغز متفکر در عرصه کشاورزی باید برنامه ریزی مدونی را در راستای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این عرصه متناسب با ظرفیت‌های شهرستان انجام داده و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کشاورزی را احصاء کند.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جهاد کشاورزی و نقش آن در امرار معاش مردم منطقه و همچنین نقش حیاتی مجموعه جهاد در تأمین امنیت غذایی شهرستان بر برنامه ریزی در جهت ارتقا فعالیت‌های این عرصه تاکید کرد.

ظرفیت‌های شهرستان دیلم در عرصه کشاورزی احصا شود

وی در این دیدار به تأسیس جهاد سازندگی به دستور امام راحل اشاره کرد و افزود: این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تأسیس شد و در طول سالیان گذشته خدمات ارزنده‌ای برای کشور ارائه کرده است و اکنون نیز همچنان روحیه جهادی در کالبد این مجموعه وجود دارد.

اسدی ضمن یادآوری نسبت به بحران کم آبی، خواستار استفاده از روش‌های نوین آبیاری در راستای صرفه جویی مصرف آب شد.

در این دیدار مدیر جهاد کشاورزی، رئیس دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری و مسئول امور عشایری شهرستان گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته مجموعه خود ارائه دادند.

کد خبر 58922
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار