سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
نقش جهادگران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چشمگیر است
گناوه- فرماندار گناوه گفت: نقش جهاد کشاورزی و جهادگران در پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و چه در زمان بعد از آن دوران بسیار چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری پنج شنبه شب در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان گناوه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از زحمات جهادگران اظهار داشت: نقش جهاد کشاورزی و جهادگران در زمان دفاع مقدس و چه در زمان بعد از آن دوران در پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی چشمگیر است.

فرماندار گناوه گفت: شهدای جهادگر در دوران دفاع مقدس از نام آوران آن دوران و جنگ بودند.

وی افزود: ویژگی مهم جهاد سازندگی التزام عملی به ولایت فقیه با پذیرش مأموریت‌های انقلاب اسلامی در خدمت به محرومان و روستاییان و مشارکت در اجرای طرح و پروژه‌ها است.

صفری افزود: امید است همگی دست به دست هم داده و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و رونق تولید تا رسیدن به خودکفایی در محصولات کشاورزی بیش از پیش گام برداریم.

عباس تخم افشان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه در این نشست گزارش کاملی از عملکردها، دستاوردها، موفقیت‌ها و برنامه‌های آینده این مجموعه در شهرستان ارائه کرد.

کد خبر 58926
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار