سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کشف خودروی سرقتی در گناوه/ یک سارق دستگیر شد
گناوه- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف خودروی سواری پراید قبل از اعلام سرقت توسط مالک و دستگیری یک نفر سارق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن غضنفری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی چهار روستایی شهرستان گناوه در ساعت سه نیمه شب حین گشت زنی و اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور و پیشگیری از وقوع سرقت و جرایم در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید در حاشیه یکی از روستاهای توابع گناوه که توقف کرده بود و شخصی درون خودرو مدعی مالکیت خودرو بود و دلیل توقف را عدم سوخت بیان کرد مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: با بررسی موضوع توسط مأموران پلیس مشخص شد خودرو فاقد هرگونه ثبت سابقه سرقت بوده که با شناسایی مالک خودرو و طی تماس تلفنی با وی مشخص شد خودرو در ساعت یک بامداد از شهر بوشهر مورد سرقت واقع شده است و مالک هنوز از سرقت خودروی خود مطلع نشده بود.

وی گفت: با اقدام به موقع پلیس خودرو و سارق توسط عوامل انتظامی به یگان انتظامی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ غضنفری خاطرنشان کرد: مالکان خودروها باید ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 58927
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار