سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در حوزه مسکن عمل کنند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در حوزه مسکن عمل کنند و در صورتی که شاهد تحقق تعهدات نباشیم برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: همراهی و همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ساخت مسکن ضروری است.

وی مشارکت بانک‌ها در این زمینه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طرح بزرگ نهضت مسکن در سطح کشور آغاز شده و نیاز است که بانک‌ها همراهی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار پرهیز از سخت‌گیری‌های بانک‌ها در ارائه منابع مورد نیاز شد و تصریح کرد: شبکه بانکی استان بوشهر نیز مطابق با ضوابط و مقررات و بخشنامه‌های موجود منابع خود را در اختیار ساخت مسکن قرار دهد.

وی بوشهر را یکی از استان‌های برتر در زمینه ساخت مسکن معرفی کرد و ادامه داد: در صورتی که مشارکت و همراهی بانک‌ها در این زمینه محقق شود زمینه تسریع در روند ساخت مسکن استان فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: دولت برنامه‌های متنوعی برای خانه‌دار شدن مردم دارد که می‌توان به ارائه تسهیلات به ساخت مسکن در قالب خودمالکی، بافت فرسوده، اجاره ۹۹ ساله به شرط تملیک، جوانی جمعیت و تسهیلات روستایی اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران بانک‌های استان تاکید کرد: میزان تعهدات هر بانک برای هر شهرستان استان به شکل مجزا بررسی می‌شود و اگر تعهدات عمل نشده باشد با مدیر آن بانک در استان خداحافظی کرده و مدیرانی متناسب و معتقد به سیاست‌های دولت جایگزین می‌شوند.

کد خبر 58933
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار