سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
آموزش دعوت به نماز در مدارس غیردولتی استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره‌های آموزشی دعوت به نماز در مدارس غیردولتی پسرانه و دخترانه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی ملاکی صبح جمعه در نشست با رئیس و عوامل ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: دوره‌های آموزشی دعوت به نماز و توانمند سازی در مدارس غیردولتی پسرانه و دخترانه استان برگزار خواهد شد که مخاطبان این طرح، در اولین مرحله مدیران و معاونان پرورشی و معلمان این مدارس غیردولتی خواهند بود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر شرکت در دوره آموزشی شیوه دعوت به نماز را بسیار مهم دانست و گفت: این دوره آموزشی به صورت قطبی در شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار خواهد شد و مدیران و معاونان پرورشی و معلمان مدارس غیردولتی شرکت در طرح مذکور را در اولویت برنامه‌های خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۵۳۹ مدرسه غیردولتی در همه دوره‌های تحصیلی فعالیت دارند یادآور شد: با توجه به تعداد مدیران و معاونان پرورشی و معلمان فعال در مدارس غیردولتی، دوره آموزشی طرح شیوه دعوت به نماز برای حدود نهصد نفر برگزار خواهد شد.

 آموزش دعوت به نماز در مدارس غیردولتی استان بوشهر برگزار می‌شود

ملاکی به سرفصل اعلامی این دوره آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اهمیت و جایگاه نماز، نماز جماعت، آثار تربیتی نماز، آشنایی با نقش و وظیفه مدیر در اقامه نماز مدرسه، اصول دعوت دانش آموزان به نماز، روش‌های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های پایبندی فرزندان به نماز، پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و خانواده‌ها از سرفصل‌های این دوره آموزشی هستند.

وی ضمن تشکر از همکاری و توجه ستاد اقامه نماز به دانش آموزان مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی و هیأت امنایی استان بوشهر آماده همکاری با ستاد اقامه نماز در تمامی برنامه‌ها خواهند بود.

کد خبر 58937
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار