سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
۶ سارق در کنگان دستگیر شدند
بوشهر- فرمانده انتظامی کنگان از اجرای طرح امینت محله محور و دستگیری ۶ متهم به سرقت در سطح شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان کنگان به مدت یک هفته به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۶ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهمان به سرقت ۱۷ فقره انواع سرقت شامل سرقت منزل و طلاجات، تلفن همراه، مغازه، موتورسیکلت، داخل خودرو و سایر در سطح شهرستان کنگان اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حبیبی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 58942
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار