دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است
بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر جمعه در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و مجلس در حوزه تقنین و نظارت پیگیری‌های فراوانی داشته است.

وی یکی از مطالبات مردم استان بوشهر را بهبود وضعیت زیرساخت‌های عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات مردم ساکن در مناطق جنوبی شهر بوشهر توسعه طرح‌های آبرسانی و متصل شدن به تأسیسات و شبکه فاضلاب شهری است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌زودی طرح فاضلاب شهری در جنوب شهر بوشهر اجرایی می‌شود تصریح کرد: برای اجرای طرح فاضلاب در جنوب شهر بوشهر، ضمن تأمین اعتبارات لازم مناقصه تعیین مجری و پیمانکار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی بر اساس خواسته‌های مردم در شهرها و روستاها تسریع یافته است افزود: دشمنان اقداماتی برای ناامیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن فعالیت نظام و مسئولان انجام می‌دهند.

جمیری، حضور به موقع مردم در صحنه را سبب ناکامی دشمنان در اهداف خود دانست و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم سبب شده دشمنان تاکنون به اهداف خود دست پیدا نکنند.

وی با اشاره به تصویب قوانین در راستای تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: قوانین در حوزه مالیاتی، اشتغال‌زایی، مجوزهای کسب و کار، مطالبات فرهنگیان، صنعت هسته‌ای، جهش تولید مسکن، شرکت‌های دانش‌بنیان، قانون جوانی جمعیت و دیگر طرح‌ها که مورد خواسته مردم بود تصویب شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تصویب این قوانین در حوزه مسکن، کار، فعالیت‌های دانش‌بنیان، کیفیت‌بخشی آموزش، امور بانکی در راستای حل مشکلات اساسی جامعه است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرا قوانین باید بتوانند به‌خوبی اقدامات لازم انجام دهند و مدیران شایسته را به کار بگیرند.

کد خبر 58945
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار