شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
برگزاری برنامه‌های باکیفیت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان شبانکاره
بوشهر- بخشدار شبانکاره بر لزوم برگزاری برنامه‌های باکیفیت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان شبانکاره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) جواد الائمه به همه محبان اهل بیت اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان موضوع مهم اوقات فراغت دانش آموزان پیش روی ما قرار می‌گیرد که می‌بایست در خصوص ایجاد و برقراری فضاهای متنوع در جهت استفاده بهینه از این فرصت برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: با توجه به آسیب‌هایی که دانش آموزان در دوره کرونا و آموزش‌های غیر حضوری متوجه آن بوده اند باید از فرصت اوقات فراغت در جهت جبران آن عقب افتادگی‌ها استفاده شود.

وی گفت: ما می‌توانیم از فضای مدارس و کانون‌ها در تابستان در راستای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش برای اوقات فراغت استفاده کنیم.

حسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی در جامعه است در خصوص ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با شهدا و بکارگیری وصیت نامه شهدا در برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان طی سال تحصیلی می‌تواند به اشاعه فرهنگ ایثار، فداکاری، تلاش و مجاهدت کمک کند.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: برای بروز آسیب‌های اجتماعی علل مختلفی وجود دارد که بخش اصلی آن از هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به وجود می‌آید که می‌بایست مسئولان سازمان‌های فرهنگی و نهادهای مختلف با حمایت از آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

کد خبر 59048
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار