شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در گمرکات استان بوشهر
بوشهر- ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک بوشهر از تعیین تکلیف تمامی کالاهای مهلت منقضی شده یا همان رسوبی و متروکه در گمرکات استان خبر داد و گفت: مخالف دپو کالا در گمرکات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید هیئت قضائی از انبارهای گمرکات دیلم، گناوه و ریگ در شمال استان بوشهر، اظهار داشت: کالاهای متروکه و رسوبی از سنوات گذشته و سال‌ها قبل در گمرکات استان مانده بود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط گمرک و دستگاه‌های ذی ربط تمامی این قبیل کالاها تعیین تکلیف شده اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کالای رسوبی در گمرکات استان که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم، افزود: خوشبختانه تکلیف بیش از یک هزار خودرو که به دلایل مختلف در گمرک بوشهر و گناوه دپو شده بود مشخص شد و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

مدیر کل گمرک استان بوشهر اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات سنگین نیز در گمرکات استان بوشهر به ویژه در گمرک بوشهر و گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سنوات گذشته وجود داشت که برای انجام سایر مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

سلیمانی با بیان اینکه گمرک مخالف شدید دپو و رسوب کالا در بنادر و گمرکات است، تاکید کرد: امید می‌رود با همکاری و همیاری و تحت یک رویه هماهنگ بین تمامی ارگان‌ها و نهادهای ذی ربط در امر تجارت دیگر شاهد پدیده دپو و رسوب کالا و تضییع حقوق بیت المال در بنادر و گمرکات استان نباشیم.

کد خبر 59056
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار