جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۱۰۵ هزار آزمایش پزشکی در تنگستان انجام شد
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۲۸۸ آزمایش مورد نیاز مراجعه کنندگان در آزمایشگاه‌های تنگستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماه زرافشون رفیعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در حال حاضر هفت مرکز خدمات جامع سلامت در تنگستان دارای آزمایشگاه هستند که از این تعداد سه آزمایشگاه به‌صورت مستقل و ۴ آزمایشگاه نیز به‌صورت نمونه‌گیر به مردم ارائه خدمت می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۴۰ نفر از خدمات آزمایشگاهی در نقاط مختلف تنگستان بهره‌مند شده‌اند اظهار داشت: در حال حاضر آزمایشگاه‌های تنگستان علاوه بر در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه از تجهیزات فنی بروزی بهر می‌برند و از این حیث در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

رفیعی مجموع آزمایش‌های هورمونی انجام شده در تنگستان را ۱۳ هزار و ۲۴۷ مورد خواند و افزود: در حال حاضر تمام آزمایش‌های بیوشیمی، هماتولوژی، ایدز، هپاتیت بی و سی، آزمایش ذخیره آهن، تیروئید، آزمایش‌های دوران بارداری و … در آزمایشگاه‌های تنگستان انجام می‌شود.

مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان تصریح کرد: در حاضر با اینکه آزمایش «ویتامین د» جز آزمایش‌های روتین در سطح مراکز خدمات جامع سلامت استان نمی‌باشد اما این آزمایش تنها در آزمایشگاه‌های تنگستان و با محوریت آزمایشگاه شهید رجایی اهرم به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 59058
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار