شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
پویش غدیر ویژه کودک و نوجوان در دیر برگزار می شود
بوشهر- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: هفتمین دوره پویش غدیر ویژه کودک و نوجوان با موضوعات سرگرمی، معما، نقاشی، رنگ آمیزی و … در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعرانی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، با تاکید بر لزوم آشنایی کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ غدیر، اظهار داشت: بخش کودک و نوجوان در برنامه‌های غدیر مغفول مانده است در حالی که ما باید نوجوانان را با مفاهیم غدیر آشنا کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر افزود: امسال هفتمین دوره پویش غدیر ویژه کودک و نوجوان با موضوعات سرگرمی، معما، نقاشی، رنگ آمیزی و … در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود که کتابچه‌های آن به زودی به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مفاهیم غدیر را در قالب سرگرمی به کودکان و نوجوانان بیاموزیم، عنوان کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی و پیکسل غدیر به کودکان نیز از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر یادآور شد: باشگاه فرزندان علوی در شهرستان دیر راه اندازی و برای کسانی که در پویش غدیر شرکت کرده‌اند در طول سال برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 59065
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار