جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
نیروهای بومی در اولویت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر باشند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مسئولان دانشگاه فرهنگیان در زمینه جذب هیئت علمی برای دانشگاه این استان بوشهر نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر سه شنبه در سومین نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: ضرورت دارد تا مسئولان دانشگاه فرهنگیان در زمینه جذب هیأت علمی برای دانشگاه فرهنگیان این استان نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

استاندار بوشهر گفت: نگاه ما به مسائل دانشگاه فرهنگیان استان، نگاه محتوایی و اساسی است که برآیند آن تربیت معلم طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و معلمانی شاخص است.

نیروهای بومی در اولویت جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر باشند

محمدی زاده با مهم و با اهمیت دانستن دانشگاه فرهنگیان، بیان داشت: باید در قالب تشکیلات و سازوکارهای رسمی تعریف شده قانونی دانشگاه فرهنگیان در حوزه مسائل فرهنگی به شکل جدی تری فعال شد و فضائل اخلاقی و اعتقادی دانشجویان را ارتقا داد تا شایستگی‌های لازم را در طول دوره آموزشی خود کسب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه ما به معلم اعتقاد دارند و به معلم احترام می‌گذارند و معلمان در بین مردم همچنان منزلت و پایگاه اجتماعی والایی دارند.

محمدی زاده خاطرنشان ساخت: در موضوع اختصاص زمین برای احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان نیز کمک می‌کنیم تا این مهم محقق شود.

کد خبر 59067
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار