شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر دقیق و هدفمند انجام شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان باید دقیق، هدفمند و با دقت نظر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر عبدالکریم جمیری بعد از ظهر سه شنبه در سومین نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان در سالن شماره ۱ استانداری بوشهر اظهار داشت: در جذب هیئت علمی برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بومی گزینی با توجه به تجارب ما در حوزه آموزش عالی استان در زمینه اعضای هیأت علمی حتماً مد نظر متولیان امر در سازمان مرکزی دانشگاه قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای بومی این استان از نظر علمی و کارآمدی در سطح بسیار خوبی بوده و از توانمندی لازم برای حضور در این عرصه برخوردار هستند که می‌طلبد مسئولان توجه لازم را به این مهم داشته باشند و نیروهای بومی حمایت شوند.

کار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر دقیق و هدفمند انجام شود

جمیری با بیان اینکه قطعاً نیروی بومی انگیزه بهتر و بیشتری برای خدمت در عرصه علمی دانشگاه‌های استان را دارد، بیان داشت: کار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان باید دقیق، هدفمند و با دقت نظر انجام شود هر چند که سختی خود را نیز دارد اما کار فرهنگی اساس کار دانشگاه را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر ما دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان دانشگاه بیاموزیم و اگر از حیث کار فرهنگی مسلح نشوند، تأثیرات خوبی برای جامعه خود نخواهند داشت و اگر به لحاظ اخلاقی و … در طراز نظام نباشند، اثرگذاری منفی آن می‌تواند بیشتر باشد.

کد خبر 59069
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار