شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
توسعه پارک‌های جنگلی در استان بوشهر
بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه پارک‌های جنگلی در استان خبر داد و گفت: منابع مالی طرح‌های آبخیزداری استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه‌شنبه در نشست با مسئول حوزه ولی‌فقیه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار داشت: طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها برای تخصیص اعتبار قرار دارد.

وی مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر در واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی، ساخت کارخانه، پرورش آبزیان و سرمایه‌گذاری را ستود و گفت: خدمات و فعالیت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در عرصه‌های مختلف از جمله طرح‌های نهضت ملی مسکن و سرمایه‌گذاری در عرصه تولید و اشتغال قابل ستایش است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات کشاورزان در حل اختلاف با منابع طبیعی اضافه کرد: اراضی کشاورزان که در محدوده منابع طبیعی قرار دارد سازوکار لازم برای حل مشکلات کشاورزان تدوین و ارائه شود.

وی به کشت یک میلیارد درخت در مدت ۴ سال در اراضی کشور اشاره کرد و افزود: تحقق سهم استان بوشهر در تولید نهال و کشت درخت در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر توسعه پارک‌های جنگلی مورد توجه ویژه استان دانست و با اشاره به واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن افزود: در این راستا ۲ هزار و ۹۰۴ هکتار اراضی برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن به شهرهای استان بوشهر الحاق یافته است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منابع طبیعی استان بوشهر در نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی موفق عمل کرده است تصریح کرد: در این راستا ساخت ۱۰ ناحیه صنعتی در جوار روستاهای استان بوشهر با مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر اجرایی شد که بسترسازی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این مناطق روستایی را فراهم کرده است.

کد خبر 59073
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار