یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در دشتی افزایش یافت
بوشهر- سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان دشتی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام تفضلی عصر دوشنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد که با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۵۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شده که پروژه‌ها با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به عملکرد بخش مسکن شهری (پروژه‌های نهضت ملی مسکن) افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۶ واحد در فاز ۵ با پیشرفت فیزیکی ۲ درصد عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ از مجموع ۵۷۶ واحد فعال در قالب ۴ فاز تعداد ۸۴ واحد به بهره برداری رسید و تعداد ۴۹۲ واحد دیگر با تسهیلات ۵۵۰ میلیونی نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام می‌باشد

تفضلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اجرای طرح‌های هادی روستایی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات تملک دارایی و بحران و اعتبارات ملی مجموعاً تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۴۰ هزار میلیارد ریال با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

وی بیان کرد: این شهرستان دارای ۲۲ پروژه به میزان ۱۱۴ هزار و ۴۲۳ مترمربع آسفالت از محل قیر رایگان با اعتباری معادل ۷۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد انجام شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی گفت: پنج پروژه از محل اعتبارات نفت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد در حال انجام است.

کد خبر 61967
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار