سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
۵۸ میلیارد ریال به اورژانس دشتستان تخصیص یافت
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در سال جاری ۵۸ میلیارد ریال به اورژانس ۱۱۵ دشتستان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش‌دوست عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پرسنل اورژانس دشتستان اظهار داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، در حدود پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانس و آمبولانس‌ها تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در شهرستان در حال احداث است و با ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بوشکان، تمامی پایگاه‌ها دارای ساختمان می‌شوند.

خویش دوست خاطرنشان کرد: ۲۹ دستگاه آمبولانس در شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که با تخصیص اعتبارات لازم شاهد یک تحول گسترده در اورژانس ۱۱۵ و حوزه سلامت خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در حوزه اورژانس راه‌اندازی محلی، برای برگزاری کلاس‌های آموزشی واحد اورژانس است و امیدواریم با برگزاری کلاس‌های بازآموزی بتوانیم در حوزه‌های فیزیکی، تجهیزاتی و آمبولانسی از نظر آموزش و کیفیت، خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

در این مراسم، از مسئول نقلیه مرکز اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی استان و همچنین پرسنل اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی شهرستان توسط فرماندار با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 62032
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار