دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
در گام دوم انقلاب، جامعه باید برای ساختن تمدن اسلامی آماده شود
ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به مؤلفه‌های هشت گانه کار جهادی از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ضرورت ارائه الگوی موفقی از مدیریت جهادی در سیستم اداری تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در جمع مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تأسیس، نهادی با رویکردی انقلابی و جهادی بوده است، گفت: در گام دوم انقلاب، جامعه باید برای ساختن تمدن اسلامی آماده شود و تحقق این هدف مستلزم تقویت بعد جهادی در سطح جامعه است.

این مسئول اظهار کرد: شاخصه مهم کار جهادی، انجام پرقدرت کار به صورت خستگی ناپذیر است و در سیستم اداری اگر بخواهیم جهادی کار کنیم، باید الگوی کار جهادی در وقت اداری را تعریف کنیم.

وی با اشاره با آیه‌ی کریمه‌ی «وَ الَّذینَ جاهَدُوا فینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا» گفت: مطابق با این آیه‌ی شریفه جهادی بودن و داشتن اخلاص دو شرط: شاخصه‌ی مهم برای جلب هدایت الهی و موفقیت در کارهاست؛ ویژگی‌هایی که تقویت هر چه بیشتر آن در نیروهای ارزشمند سازمان، راهبرد جدی ما در این دوره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: اگر مدیری از ظرفیت نیروهایش آگاهی نداشته باشد و نتواند از تمام ظرفیت آن‌ها استفاده کند، جهادی نیست.

حجت‌الاسلام طاهری طرح شبکه امامت را به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور دانست و گفت: در این طرح به نحوی الگوسازی می‌شود که افرادی به عنوان امام به قله برسند و دیگران را برای رسیدن به قله، هدایت کنند.

انتهای پیام

کد خبر 14079
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار