دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
رزمایش همدلی و احسان در دیلم اجرا شد
بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اولین رزمایش ایران همدل و کمک‌های مومنانه در سال جدید بیش از هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی خشک بین نیازمندان دیلمی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر دوشنبه در حاشیه رزمایش همدلی و احسان در دیلم اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکار استان بوشهر همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان پیشگام هستند.

وی با اشاره به مشارکت همیشگی مردم استان بوشهر در اقدامات خیر و انسان‌دوستانه خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در شهرستان دیلم تأمین و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: این کار با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گروه‌های جهادی، بسیجی، خیریه‌ها و دفتر امام جمعه در شهرستان دیلم انجام شده است تا این اقلام مواد غذایی به دست نیازمندان برسد.

لطفی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی به بیش از ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، خرما، شکر، ماکارونی و حبوبات است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه این ماه مبارک و به منظور دستگیری از نیازمندان و روزه داران، توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی خشک، طبخ و توزیع بیش از ۶۰۰ هزار پرس غذا و جذب بیش از ۶ هزار حامی ایتام در دستور کار است.

کد خبر 22271
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار