دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
بانک اطلاعاتی مساجد استان بوشهر تدوین شد/ آمایش شبکه امامان جماعت
بوشهر- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از آمایش شبکه امامان جماعت مساجد استان خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی مساجد استان بوشهر تدوین شد.

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش ویژه‌ای را در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی داشته‌ایم و برنامه‌هایم تنوعی در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر می‌توان به آمایش شبکه امامان جماعت مساجد استان بوشهر و تهیه بانک اطلاعاتی هزار و ۴۲۵ مسجد تشیع و تسنن استان اشاره کرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: از دیگر گام‌های مهرواره اوج می‌توان به کارگاه‌های فرایند حل مسئله و تدوین شناسنامه جامع فرهنگی اجتماعی محلات، روستا و شهرستان اشاره کرد.

وی بیان کرد: استان بوشهر با پژوهش و تدوین برنامه‌های متناسب با اقتضائات زیست‌بوم خود برداشته و با برنامه‌ریزی در کلیدی‌ترین عملیات اجتماع، شبکه امامت استان، توجیه و تدوین ۵۵۰ مسئله فرهنگی اجتماعی صورت می‌پذیرد.

قادری با اشاره به حرکت سازمان تبلیغات اسلامی در دوره تحول به سمت نهضت انقلاب اسلامی افزود: این حرکت گامی فراتر از جبهه‌سازی و کلید تولید تمدنی با مختصات و کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید با اهتمام و عزم جزم تمام فعالیت‌های خود را جهاد و عبادت بدانیم و از هیچ گونه تلاشی در حمایت از هسته‌های کنش‌گر و بسط معارف ناب انقلاب اسلامی مضایقه نکنیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ثمره همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است که استان بوشهر در عملیات فرهنگی تبلیغی محرم و صفر ۱۴۰۰ از برترین استان‌ها شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

کد خبر 36323
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار