شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
طرح توسعه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد
بوشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح توسعه فاضلاب شهر بوشهر در قالب ۲ پروژه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی پیش از ظهر جمعه در آئین آغاز پروژه فاضلاب شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم بوشهر احداث فاضلاب بوده که امروز شاهد آغاز آن هستیم.

وی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز بیان کرد: مدول های توسعه‌ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر افزود: این پروژه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد طی ۲۴ ماه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر طول دارد افزود: این طرح دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر در این آئین اظهار داشت: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

احمد محمدی زاده از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: نخستین پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی ارتقا، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است.

وی افزود: مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر 61441
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار