شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به دشتستان
بوشهر- استاندار بوشهر از تخصیص چهار هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در افتتاح طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شبانکاره با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان از جمله رجایی و باهنر، جایگاه شبانکاره در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: مردم شبانکاره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش خود را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی به خوبی نشان داده‌اند و خدمات آنان در خور تحسین است.

استاندار بوشهر توجه به دشتستان را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه دشتستان، به این شهرستان توجه ویژه شده و در طرح‌های اساسی، زیربنایی و روبنایی، شهرستان ممتاز در استان بوشهر، دشتستان است.

محمدی‌زاده با اشاره به اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حداقل ۲۵ درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، به دشتستان تخصیص یافته است.

وی از تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار در کنار سایر اعتبارات پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ است که از منابع استانی تامین می‌شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام منابع اعتباری بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بر اساس شاخص‌های قانونی تخصیص می‌یابد افزود: تلاش شده بر اساس جایگاه دشتستان به سهم اعتباری این شهرستان توجه ویژه‌ای شود و از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می‌یابد.

در این آئین، استاندار بوشهر به همراه مسئولان ضمن حضور در بهشت کاظم علیه‌السلام شبانکاره و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، طرح‌های راهسازی شبانکاره را افتتاح و یا عملیات اجرایی طرح‌ها را آغاز کرد.

کد خبر 61719
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار