یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
باغ موزه دفاع مقدس بوشهر نماد اقتدار و مقاومت مردم این استان است

بوشهر - سردار تنگسیری با اعلام اینکه "به‌تعداد روزهای دفاع مقدس جزیره خارگ بمباران شد" خاطرنشان کرد: مردم و نیروهای شرکت نفت در جزیره خارگ در این دوران در برابر دشمن ایستادند و لازم بود یک باغ‌موزه‌ای در شأن مردم ولایت‌مدار استان بوشهر ایجاد شود که با تلاش این عزیزان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رضا تنگسیری صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: تخصیص اعتبار لازم برای ساخت این باغ موزه با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت بالای احداث و راه‌اندازی باغ‌موزه دفاع مقدس در استان بوشهر بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر نماد اقتدار و مظهر ایستادگی مردم این استان است.

وی ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: اگر امروز افتخار می‌کنیم که کشور ما پاینده است به خاطر شهدایی است که برای دفاع از کشور در صحنه حاضر شدند و جان خود را در این راه فدا کردند.

سردار تنگسیری تصریح کرد: مردم استان بوشهر در سه جبهه مبارزه با استعمار، استکبار و نوکر استکبار یعنی حزب بعث عراق ایستادگی کرده و شهدای زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده‌اند که ما نظیر این را در هیچ استانی از کشور سراغ نداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: امروز ۳۰ سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد و این انتظار وجود داشت که مردم ولایت‌مدار بوشهر که در سه جبهه مردانه در مقابل دشمنان مبارزه کردند خیلی زودتر از این‌ها صاحب باغ موزه دفاع مقدس می‌شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر متعلق به همه مردم این استان و متعلق به فرهنگ و شهدای بوشهر است که لازم است همه مسئولین در ساخت این باغ موزه تلاش کنند.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: لازم است حماسه شهید رئیس علی دلواری و حماسه رزمندگان ما در مقابل استکبار جهانی و فداکاری‌های نیروی هوایی این استان برای مردم روایت شود که جای این روایت در باغ موزه دفاع مقدس است.

کد خبر 11572
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار