شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
اهالی چغادک و عشایر منطقه جمیله ویزیت رایگان شدند
بوشهر - مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از ارائه ویزیت رایگان مردم شهر چغادک و منطقه عشایر نشین جمیله خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد علی فولادوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در راستای اجرای برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی همزمان مردم شهر چغادک و روستای عشایر نشین جمیله از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان را به صورت رایگان ویزیت کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ابراز داشت: در شهر چغادک با اعزام تیمی متشکل از پزشک عمومی و کارشناسان بیش از ۳۰ نفر از اهالی این منطقه به مناسبت هفته بسیج ویزیت شدند.

فولادوند خاطرنشان کرد: در روستای عشایر نشین جمیله با استقرار پزشکان عمومی و متخصص به مدت دو روز بیش از ۲۲۰ نفر از اهالی آن منطقه به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: برنامه‌های ارائه خدمات رایگان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال به صورت مداوم برگزار می‌شود اما در هفته بسیج به صورت پرنگ تری دنیال خواهد شد و امسال نیز به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا اجرای برنامه‌های هفته بسیج و اعزام پزشکان به مناطق محروم بستگی به شرایط کرونایی استان دارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: خدمت به مردم مناطق محروم افتخاری بزرگ است که شامل حال ما و همکارانمان در حوزه سلامت شده است و خوشبختانه پزشکان و پرستاران بسیجی با شور و نشاط خاصی از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

کد خبر 11592
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار