شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می‌شود/ بازسازی بازارچه ساحلی دیلم
بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مستمر برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم خبر داد و گفت: تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری دوشنبه‌شب در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه نظارتی است که با نظارت دیگر دستگاه‌ها متفاوت است.

وی از پیگیری مستمر برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا با وزیر بهداشت و درمان، معاون درمان و مسئولان استانی نشست‌های تخصصی برگزار شده تا شاهد تسریع در روند تکمیل این پروژه باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت دستورات لازم را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۱۰ تختی شهدای هسته‌ای بوشهر صادر کرده است و تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

وی در ادامه به پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های گناوه و دیلم اشاره کرد و ادامه داد: تسریع در اجرای طرح راهسازی گناوه به میشان که سال‌ها معطل بود با جدید دنبال می‌شود.

جمیری با اشاره به آتش‌سوزی بازارچه دیلم ادامه داد: پیگیری‌های لازم در سطح ملی و استانی برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق اهداف مد نظر در این زمینه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده گفت: نمایندگان مجلس پس از این جنایت، واکنش نشان دادند و تصمیمات مهمی اتخاذ کردند.

وی نخستین پاسخ به استکبار جهانی را تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس دانست و بیان کرد: از موارد مهم طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌توان به خروج از پروتکل الحاقی و الزام و تکلیف دولت برای غنی سازی اشاره کرد.

کد خبر 12297
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار