جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
پیام تسلیت شهردار خارگ در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، شهردار خارگ پیامی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد :

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر خارگ ، در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، شهردار خارگ پیامی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد :

إنا لله وإنا إلیه راجعون

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری مدظله العالی).

با صلوات بر محمد و آل محمد و با درود به ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان، عروج عاشقانه سردار سلیمانی؛اسطوره مقاومت و مرد خستگی ناپذیر جنگ با کفار و شهدای همراه ایشان به سوی معبود را به امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خانواده آن شهید بزرگوار و ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه را برای روح پرفتوح آن شهیدان بزرگوار و صبر و بردباری برای خانواده معظم ایشان مسئلت می‌نمایم.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه ایشان در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

کد خبر 134

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار