جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
نماز عبادی سیاسی جمعه در جزیره خارگ به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی  اقامه گردید.

مورخ 98/10/13 در مسجد ولیعصر عج خارگ، نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی ، امام جمعه جزیره خارگ  اقامه گردید.

به گزارش خبر گزاری خبرنگار خارگ آنلاین حمید اخگر فارسانی:

مورخ 98/10/13 در مسجد ولیعصر عج خارگ، نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی ، امام جمعه جزیره خارگ  اقامه گردید.

ایشان در ابتدای خطبه های خود در مورد شهادت سردار سلیمانی بیاناتی را بیان نمود و ذکر گردید: امروز ضایعه ی بزرگی به ما رسیده و سردار عزیز و گرانقدرمان کسی که هرجه داشت فدای ولایت نمود و همه ی وجودش فدای امامش بود و این ضایعه را به ولی فقیه و تمام مردم ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ان شالله ما نیز پیرو راهش باشیم و خود را فدای راه ولایت نماییم. و سردار از قرآن و اسلام و ولایت دفاع نمود و به آرزوی خودش رسید. و شهادت را به سردار تبریک گفت و آرزوی شهادت برای خود و کسانی که انتظارش را می کشند نمود.

 

وی افزود: موضوع خطبه های گذشته ی ما در مورد کبر بود و این را  بدانیم هرکس تکبر داشته باشد پایدار نمی ماند ،  از فرمایشات امیرالمومنین علیه السلام که می فرماید: شیطان راس متکبرین است و هرکس تکبر کند از شیطان تبعیت می کند و متکبرین دشمن خدا هستند و آمریکا نیز دشمن خدا می باشد.

 

ایشان در ادامه بیان داشت: شهادت افتخاری برای ماست و باب آن برای اهلش باز است و هرکس در مسیر انقلاب و ولایت باشد نصیبشمی گردد. پس خوشا برحال کسیکه با شهادت از دنیا رود و چه خوب است که خون انسان در راه خدا ریخته گردد و هدر نرود. و میدانیم که شهدا زنده اند و در راه خدا رزق و روزی داده می شوند. و وجود بابرکت سردار سلیمانی چقدر برکت داشته و این برکت ، بعد از شهادت نمایان خواهد شد و تاثیر خود را نشان می دهد.

 

کمالی بیان کرد: به زودی رژیم صهیونیستی برچیده خواهد شد و دشمن فکر می کند که اگر یک فرمانده را به شهادت برساند کار برای مکتب اسلام تمام می شود، دشمن این را بداند که این مکتب مثل مکتب های سست بنیان دیگر نیست  و مکتبی برگرفته از مکتب الهی می باشدو مکتبی به فرد نیست و متکی به خداست.

 

ایشان در پایان سخنان خود فرمود: با شهادت سردار سلیمانی کار برای این مکتب شروع شده و تازه اول کار می باشد. و وعده ی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم اسرائیل از بین خواهد رفت با ریختن خون این شهید نزدیک تر می شود.

این را نیز بدانیم که سردارهای بزرگی همچون شهید سلیمانی که گمنام هستند وجود دارد که جاپای ایشان می گذارند و راهش را ادامه می دهند. و این شهید بزرگوار با نیروی عجیب خود اتحاد را بین کشورهای اسلامی بیشتر نمود و همه را برای هدف اصلی اسلام هم پیمان نمود. ان شاالله که ما نیز مثل این شهیدان گلگون کفن راه خدا را در پیش بگیریم و پیرو راه ولایت فقیه باشیم.

کد خبر 136

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار