جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
بخش‌های بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با سرعت بیشتری تکمیل شود
بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با سرعت بهتری تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: این پروژه در نوع خودش سرعت عمل مناسبی داشته است، ولی با توجه به شرایط فعلی و کمبود تختخواب در استان، تأکید ما این بود که این بیمارستان هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از امکانات و خدمات درمانی استان در بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بیمارستان اصلی مرکز استان مستقر شده است ولی اختصاص این بیمارستان به بیماران کرونایی باعث شده بود مردم نتوانند از دیگر امکانات و خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه مسئولین تلاش کردند و با پیگیری‌هایی که انجام شد سازمان برنامه و بودجه هم حمایت خوبی انجام داد و خوشبختانه امروز ما شاهد افتتاح بخشی از این بیمارستان بودیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر هم با سرعت بهتری تکمیل شود تا ظرفیت درمانی استان افزایش یابد.

جمیری اضافه کرد: قطعاً بنده برای تکمیل این پروژه و بهره برداری کامل از آن مجدداً از طریق وزارت بهداشت و درمان پیگیری خواهم کرد.

عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر از سال ۹۶ در دو طبقه با هشت هزار مترمربع زیربنا آغاز شده بود و به دلیل کمبود منابع مدت‌ها غیرفعال بود.

این پروژه با پیگیری‌های مکرر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تابستان امسال دوباره فعال شد و بخشی از آن با تزریق منابع لازم به بهره برداری رسید.

کد خبر 17427
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار